är det bara jag som...

.....Får såna här dagar då jag verkligen vill ut!!!! asså allvarligt kolla vädret, man ska vara ute nu och jag har vart hemma hela dagen!!!!! asså ooooooh och sen så när man ringer runt i evigheter och ska fråga någon om vi kan gå ut så e den inte hemma :( asså allvarligt känner mig som en instängd gris i en förpackning gjord av glas!!!!!!!!!! asså jag vill uttttt!!!!!!!!!!!! tänk er att ni typ inte gjort något typ på hela sportlovet och så ser man andra vara ute och man bara tänker asså vad tuuur, dom har någon att var aute med iaf!!! känner mig som en riktig forever alone människa!!! och tro mig det e inte kuuul-.-", har suttit hela dagen och vart inne på youtube och kollat på Ellen klipp och så ringer Mona och gissa hon e också ute, hon kom från tandläkaren och sen så ringer hon tillbaka efter typ 1 halv timme och säger att hon e ute med hennes mamma, och småbröder wääää jag vill också ut :/
SÅ HÄR FINASTE DAGEN OCH JAG E HEMMA!!!!!!!!!!!!!! -.-
Miyase frågade mig men jag såg inte det förens typ nu!!!!!!! okej nu ska jag kolla på blogg komentarerna oftare!!!
asså känner mig som typ när man äter godis när det e sommarlov men asså tänk er man ska ju äte glass inge godis, exakt så känner jag mig, eller när man går på bio på sommarlovet asså man ska ju bada!!!!! okej det kommer bli en hel bok om jag forsätter så, aa....
och sen så e det bara jag och min mamma hemma, JAG VILL UTTTT!!!!!!!!!



en riktig sån här dag känns det som!!! och tänk att vara inne på datorn när man hör barn leka utanför huset och man sitter såhär i det här vädret...P.s bilden e tagen från Google

Kommentarer
Postat av: Deqa

Jag ringer dig 24/7 du svarar aldrig.Haha Samia du är sjuk hahah <3333333333

2012-03-02 @ 20:30:54
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0