TITTA UPP, DU EN TUPP :)


hej hej ^^ 
Är på jätte bra humör idag!! typ världens gladaste men ändå inte helt så. Dagen har väll vart okej. God skolmat iallafall! haha känner mig som värsta tjockisen och tänker på skolmaten och så :P men iaf när jag kom hem så var jag inne på datorn i typ 30min sen så tog jag fram engelska böckerna och började träna på orden som är tills imorgon. Tänkte också göra ett videoinlägg för första gången men det gick inte så bra :( får leva på att skriva istället även om jag e hur dålig som helst på det :D haha WHO CARES!! e på jätte bra humör!! hoppas jag också är det imorgon! :D imorgon ska jag iaf åka till skärholmen och lämna tillbaka en ful tröja som jag köpte haha och nu undrar ni säkert vrf jag ens köpte den...JO, för att den såg fin ut dom 3 gångerna jag testade den hem helt från ingenstans när jag provar den hemmma så var den fuuul! men aa! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0