Ingen RUBRIK.

 
hatar verkligen att man måste komma på en rubrik :P...eller inte :)
 
iaf har inte gjort så mycket idag, åkte till skärholmen,vårberg och sen hem igen med Elham och min mamma. vi skulle köpa tavlor men hittade inga fina haha. men iaf efter så handlade vi och köpte kyckligsallad. imorgon e det eid och vi ska till grönan om det inte regnar. Annars så vet jag inte direkt vad vi ska göra. Men det kommer att vara dålig uppdatering fram tills typ skolan börjar för det är ju sommarlov och försöker göra allt det roliga innan skolan börjar. 
 
På måndag så ska jag och Mona åka till stan och köpa det sista som fattas inför skolan. Typ kalendrar,pennor och kanske lite andra saker. På tisdag ska jag och Mona till ett ställe igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0