inen rubrik.

Dagen har väll vart så där...tycker att jätte många har förändratts JÄTTE MYCET asså om ni bara visste! men aja ska inte tråka ut er...
 
Idag så gick jag till skolan som vanligt och aa där hände det saker! sen så efter skolan var jag och Mona ute.. hade inga läxor tills imorgon YEEEY!! men tränade iaf på engelska verb tills på onsdag. iaf jag och mona var ute och gick runt sen så hade vi så tråkigt att vi valde att gå till biblioteket haha inget LIV! väljer biblioteket om man har tråkigt ;D hah aa men iaf sen så stannade vi där i typ 15 - 20 min och sen så åker vi tillbaka. gör typ inget, ser Deqa och Ilke och sen så gick Mona hem till mig en stund och sen åkte vi till skärholmen och jag typ köpte en stickad tröja. haha VÄRLDENS TRÅKIGASTE INLÄGG!! ;D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0