Hål i örat?

helloow idag så har jag inte gjort så mycket :) var hemma sen så kom en kompis och plingade på så vi var hemma hos mig hela tiden haha men det var kuuul! frågade deqa om du kunde gå ut förr igår/igår men aa...
 

älskar den här bilden ♥ ^^

imorgon ska jag ut med Mona och jag ska fråga Deqa om hon vill också komma och om om vi kan gå förbi en butik så att jag kan ta ett till hål i örat :) jag har redan 3st hål 1 på den ena örat och 2st på den andra. men på den som har 2st var det inte meningen att jag skulle ha ett hål där :S asså jag menar när jag var liten och jag skulla ta min hål så ville jag inte sitta still så dom som skulle göra hål i mina öron gjorde rätt på den första och fel på den andra så dom fick göra en till på samma öra. men aja mitt fel ^^ men ju vill jag ha ett till hål brevid dom 2 andra haha och nu tänker ni säker vrf inte göra på det andra örat men grjen e den att jag vill ha på den högra örat så jaaa :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0