Forever alone.

vad gör ni? själv så har jag skypat med folk och bara vart i mitt rum så här forever alone....
Pratade med Miyase nyss...eller inte nyss för att vara ärlig, för typ 6 timmar sen ;D haha man aa vi ska gå och bada imorgon och så :) har typ fullt upp hela veckan :) vilket jag tycker e bra så att jag inte sitter och ruttnar hemma hela sommaren som en rutten kamel :P haha men aa ska bara sitta här och inte göra något en stund till :) har blivit en youtube nörd nu också! kan inte sluta kolla på klipp och covers på låtat, haha. Men aa tänker på Justin Biebers konset som kommer vara i Sverige och jag inte har billjetter!! asså jag måste gå!! kommer inte stanna hemma den dagen även om jag inte får biljetter! jag mååååste gå!! asså jag har inte kunnat sluta tänka på det sen den dagen! har kollat igenom hela google om dom säljer oc det kommer upp nya annonser varje dag men när jag skickar ett mejl till dom efter typ 20 min efter annonsen har släppts så säger dom "tyvärr det hann någon före dig" jag ba asså skojar du med mig!! du la typ upp annonsen för typ 20 min sen och sen du säger att någon hann före mig...eller haha kag sa inte direkt så där jag sa typ "jaha,okej" haha men ska forsätta leta!! oj haha det blev ett långt inlägg så jag ska nog sluta blogga innan det blir längre...eller det blev det ju nu när jag sa att jag ska sluta innan det blir längre...haha men aja  HEJ DÅÅÅ :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0