ELOW

 
idag var jag med klassen i skansken och sen cybertown och det var väll kul :) 
 
värsta felen på tunnelbanorna idag!!! haha vi fick typ vänta 20 min sen så när vi går på tunnelbanan säger dom typ att det  e något fel och att alla måste gå ut igen, sen så väntar vi typ 20 min till och sen så tar vi tunnelbanan till midsommarkransen sen så säger dom ingen påstigning och vi måste gå av sen så tar vi tinnelbanan till mörby centrum och åker till liljeholmen och sen hem!! värsta rundan! men iaf pratar med mona i telefon och nyss pratade jag med miyase om läxan :) eller aa ska typ ha läxförhör imorgon på engelska så vi typ förhörde varandra :)
 
INLÄGGET SKULLE KOMMA UPP IGÅR MEN DET KOM INTE UPP FÖRENS NU!!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0