Dagen ♥

halllojj..?? hehe :S 
idag var jag med ilke sen typ 12 på morgonen och vi åkte till stan och sen till liljeholmen det var kuul haha :) jag köpte typ en väska jag jag hade letat efter jääääte länga asså om ni bara viste!!! åkte till stan typ hela tiden typ 3-5 gånger i rad för att kolla om den hade kommit in :O men den fanns inte idag heller :( sen så köpte jag en annan sort men den var fiin ända haha jätte nöjd! men iaf ilke provade 8328934 kläder...JÄTTE JOBBIGT ;D haha sen så åkte vi till lijeholmen och kollade runt och åt sen gick vi hem :) haha köpte lite andra saker också men aa...
 
just nu sitter jag och lyssnar på justin bieber låt Thought of you haha har typ tagit sönder reply knappen ;)...eller inte :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0