Vrf jag inte bloggade igår

Jag bloggade inte igår för att den natten innan det så somnade jag typ klockan 4 och dagen efter natten då haha skulle jag gå någonstans klockan 2 på dagen och jag vaknade klockan halv 2 så jag fick stressa mig lite där haha men efter det så går jag hem klockan typ 11 på natten för att jag var hos en kompis :D och sen så när jag kom hem så du duschade jag och efter det så pratade jag i telefon till typ hav 3 på natten och ja...nu e kag vaken och ska till skolan och om det finns typ konstiga fel e det för att jag mobil bloggar och ja min mobil hackar just nu för jag öppnade den precis men iaf trevlig dag haha Nää men bloggar mer när jag kommer hem haha ;)

Kommentarer
Postat av: Fiona♥

Älskar din header !

E du sugen att vara med på veckans blogg i min blogg ? Checka in länken da : http://sweetdreame.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-17 @ 16:41:20
URL: http://sweetdreame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0