Pratar med Mona på tele

Mona ♥

jupp sitter här med hörlurar i öronen medan jag pratar med om kläder hahaa vi e suuper taggade till sommarlovet så vi e inne på datorn och kollar på kläder haha kul...eller? men iaf just nu hör hon allt jag skriver haha :P men vi har typ pratat i 3 hahah nu när man tänker på det så låter det bara sjukt ;D men pratade med henne också när jag skulle till centrum och köpa godig och det var typ en jätte konstig man som gick fraför mig och sen började kolla bak varje 5:te sekund ASSÅ SNACKA OM LÄÄÄSKIGT!! sen så stannade han upp för att få mig att gå framfr honom helt sjukt!!!!!!! men ska forsätta prata md mona om klääder haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0