okej...bloggpaus passar inte mig XD

haha skulle testa hur det var med bloggpaus och det funkar inte XD
Dagen har vart suuuper idag...först så ringer miyase och marina och frågar om jag få gå ut och jag fick, se så e vi ute äter och aa...e ute ;D sen så e jag tvungen att gå hem...eller inte direkt, min pappa kom och hämtade mig ifrån centrum och sen så åkte vi till IKEA och fikade med Elham,Elias och min pappa se så åkte vi till typ ett tivoli vid Heron City och det var suuper stort hah aman kan inte tro det men det var det...ni vet den dära stora toma parkeringen mellen IKEA och heron city där var det och detvar stort.. HAHA en kille förlora typ 2000kr i en sån här maskin och alla titta på ;D ni vet maskinen som man kan dra upp gossedjur?? man kunde vinna mobiler och dom hängde på ett rep och man skulle klippa av snöret men han tog slut alla hans pengar sen han blev sur och gick där ifrån XD synd för honom sen så åkte vi många grejer och vann typ ett stort paket me marabu choklad och sen så gick vi för jag frös ;D

Kommentarer
Postat av: Miyase

mmmm Marabou Haha ;D

2012-04-07 @ 20:41:48
Postat av: Deqa

Aw <3333333333333333333333

2012-04-08 @ 00:40:35
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0