Home SWEET home

Hemma nu, var i skolan som vanligt, det blev typ lite problem! efter skolan var jag,Deqa,Miyase,Klawdia och Angie ute...haha typ ;) sen så går jag hem, lämnar min väska och sen så möter jag upp min mamma i skolan för jag skulle ha utveklings-samtal och det var suuper ;D just nu ska jag forsätta med engelska läxan typ redovisnings grej, sen så ska jag kolla på Pretty little liars haha den e bääääääääääst!!!! asså jag e typ heeelt beroende!!!!!!!! bästa serien någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA låter som ett freak men den e bara suuper om ni inte har sett ett enda avsnitt så borde ni göra det för asså ni kommer bli beroooooooende!!!!!

Kommentarer
Postat av: Deqa

Kan du ladda upp bilderna från igår??? <333333

2012-04-25 @ 19:10:38
URL: http://deqahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0