Hemma

kom hem för en stund sen
Dagen började med att jag och Mona träffas i Centrum och sen åker till T-Centralen, efter det så går vi till JC och kollar lite runt sen går vi till Hollister och det var fffuuuuuulllt man kunnde typ inte röra sig där inne :O men iaf sen så stannar vi där i typ 2timmar och har typ provat allt i butiken, sen så hittar vi 2 tröjor som vi ville ha men vi köpte bara en av dom var haha nu så tror ni att dom e lika dana men neej dom e heeeellt olika ;) hon köpte ett Oranget linne med typ flärpar och jag köpte ett vitt linne som var hälften spet. sen så när vi har gått ut från Hollister så går vi till H&M och Mona köper en vit kofta och, sen så e vi törstiga och går och köper Dricka...eller Mona köper Slusch och jag köper sprite, sen så går vi till Zara och sen gå går vi till M'Donalds och skulle äta men sen så ger jag mona 2kr för det fattades sen så när hon har beställt och inte har en ända krona kvar så har jag beställt och det fattas 1kr sen dom fick avbeställa hela grejen HAHA sen så har Mona fått sin mat och jag går till MAX haha ;) sen så tar vi med oss matn och äter på en bänk haha det låter som vi e värsta tjockisarna som ska äta på gatan och allt men nää...sen så går vi hem haha :P det var en suuuper rolig dag förutom den dära 1kroners grejen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0