FLASHMOB

Hemma nu efter flashmoben det var AZZZZZZUUUUUUMMMM!!!!!!!!!
Det började med att jag kom hem och bytte om till svart vita kläder sen så mötte jag upp deqa i kulan, sen så åker vi till T-Centralen och väntar i typ 30min sen så träffar vi Lovisa och dom andra dansarna. Klockan 5 prick börjar dansen och vi kommer in i mitten av låten, haha det var suuper kuuul :D asså det var coolt!! fuullllttt med foolt haha.Efter det gick jag och Deqa till Burger King och åt,sen så hände det en sak...sen så gick vi till Hollister och kollade på kläder, efter det åker vi hem och träffar Diana,Miyase,Klawdia och Nattalie. Sen så aa händer det någonting igen och sen så går vi hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0