Dagen

dagen har vart sådär fakitst om jag ska vara ärlig :/ det började med att jag vaknade hahah sen så skulle jag tidigare till skolan för att träffa mona och sen så tillsammans till skolan, så var där typ 1 timme tidigare ;) sen så gör jag och Mona mackor i cafiterian så vi får 2st gratis mackor och en dricka ;) sen så har vi lekitioner och i sista lekitionen måste jag typ gå för jag hade tandläkare, dom typ bytte band på min tandställning haha oooo det e ömt nu :( men iaf sen äter jag i pizza di metro och efter det har jag dans haha fick typ håll i dansen får jag var propp mätt :P sen så går jag och deqa hem fast vi skulle ut typ nu? men ingen av oss typ orkar ringa så aa haha eller jo jag ska göra det nu haha e inte lika lat som henne ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0