Dagen


Helooo, idag var jag först ute med miyase och klawdia i skärholmen, sen så åker vi hem igen fast inte går hem haha sen så går vi till deqa men hon var inte hemme, hon var typ på kalas hos hennes kompis ;P sen så var klawdia tvungen att gå hem för hon skulle få gäster, efter det så riger marina och så e jag miyase och marina ute, och typ luffar runt i skolgården och så, men efter det då fryser jag ihjäl så vi forsätter luffa i min port haha men aa vi e där i typ 20min och sen så e miyase tvungen att gå hem så jaa...haha jg går hem för jag bor ju i den porten så ja...så gick alla hem haha ;)

Kommentarer
Postat av: Miyase

Haha samia vi är äkta luffar gänget ;) <3 Men alltid lika kul att vara med er alla! Älskar er :***<3333333

2012-04-14 @ 22:15:31
Postat av: becka

vad söta!

kram :)

2012-04-17 @ 22:07:23
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0