Dagen

dagen var väll okej...okej vart ska jag börja...? först så vaknar jag och tänker att det här kommer vara den perfekta dagen innan lovet och sen så märketer jag att jag har tappat min skåp nyckel ;( sen så säger Mona på telefon att lås butiken i skärholmen är öppen så jag åker dit och det är 20min kvar tills jag börjar...sen så hittar jag inget lås så jag går till coop för att köpa ett men det e slut! så jag åker till skolan och Mona kommer 10 min försent XD haha vad ond jag e!!! se så delat jag skåp med deqa :D och Miyase e sjuk :( det blir värsta maten i skolan typ köttfärs soppa ;( så aa...sen efter skolan så går jag Deqa och Mona till skärholen för att köpa ett lås till mig :P sen så får jag ett likadant som jag har nu och det var den HEEELLT sista asså snacka om tuuur!!! och sen så går mona hem och jag och deqa stannar kvar och går till Burger King och sen så går vi till Ur och Penn och jag typ köpter en Ear Cuff, sen så går vi hem och på vägen så börjar jag komma på att jag hade glömt bort att min kusin skulle komma hem till mig och jag hade lovat att jag skulle vara hemma i tid! sen så har hon redan gått när jag kom och hälsade på från Dubai och åker tillbaka idag :( sen så träffar Jag och Deqa Miyase och Marina men jag e typ ledsen för jag missade det gå jag och deqa var tvungen att gå hem! FÖRLÅT ATT JAG VAR SÅ KALL MIYASE OCH MARINA!



Gammla tider det!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Deqa

😡

2012-04-05 @ 20:38:36
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Miyase

Älskar dig oavsett vad ;) <3!

2012-04-05 @ 22:38:31
Postat av: Marina

Haha Samia det gör inget! Synd att du missade henne:(<3

2012-04-06 @ 13:20:28
URL: http://marinaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0