bloggen på allvar igen!!!

ska börja blogga på allvar känns som jag och backar undan den hela tiden men nu blir det andra grejer ;)
igår så vaknade jag kolckan 9 för att kunna gå till teaterna för vi skulle träna på en lördag och sen så kom jag hem och var hemma typ en halvtimme sen så gick jag till typ en fest och var för i typ 2 och en halv timme, efter dt kom Deqa och Miyase hem till mig men miyase var tvungen att gå hem runt 8 tiden så det var bara jag och deqa kvar hemma hos mig haha sen så kollade vi på tusen gånger starkare och åt typ hamburgare och åt glass efter haha ;) sen runt halv 12 tiden så skulle deqa gå hem så jag och Elham närmade henne en bit och så aa ;)
Idag så har jag inte gjort någontig...eller jo jag duchade och sen plattade håret ;) haha och så har jag kollat på x factor ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0