yeees!!!

har 124 sidvisningar haha men jag har bara 18 unika haha hoppas det blir fler imorgon hihihi imorgon börjar jag med dagens outfit bara för att ni e så BÄST PÅ ATT KOMENTERA OCH ATT KOLLA!!! HAHHAHAH men iaf ska typ ta på mig piyamas och sitta och titta på tv hahah jag jag vet men tycker inte ni om ordet "Piyamas" det går iaf jag men iaf godnatt till er som ska sova sweet dreams kram samia;)

"Inte för att skryta men jag får vara uppe efter bilibompa nu jag e en stor flicka nu" ;)

hahaha skoja bara men iaf godnatt bästa bloggläsare!!!

P.s ska börja ta fler bilder som i kenya kommer ni ihåg?? aa men  iaf godnatt för 3:dje gången!! :P

Kommentarer
Postat av: Deqa

Jag hade 33 unika läsare :) Men vad bra!<3

2011-09-08 @ 08:03:29
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

mm haha men har 40 nu ;)

2011-09-08 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0