Svar på tal ^^




Vad skulle du göra om du inte hade någon rädsla?
Svar: jag skulle kanske göra massor av dumma misstag som typvar farligt ;)


             
                                                                   Vad bloggar du om?
                                                                 Svar: jag bloggar om allt ;)

När grät du senast?

Svar: kanske för 1-2 veckor sen ;)


Vilken levande persom skulle du villja ta och fika med?

Svar: Mina kompisar, min släkt eller aa hah jag vet inte ;)


Om du var fast på en öde ö vilka 3 saker skulle du ta med dig?

Svar: haha ehm Jag skulle ta med mig, mat kläder och en kompis eller släkt :) 


Skär du din pasta innan du äter den eller snurrar du upp den på gaffeln?

Svar: Hahaha jag gör faktist både och XD


                                                                  Vad vill du bli när du blir stor?

                                                  Svar: jag vill bli chirurg eller hur det nu stavas ^^ 
  

             har du iPhone 4?

          Svar: Nej :)


Har du några syskorn?

Svar: Ja, två stycken men om du vill veta fakta så kom du titta en liten bit över där det står "Om mig" :D


Bråkar du med någon just nu?

Svar: Nej...kanske...jag tror att min bästis e lite sur på mig (tänker inte ta upp det i bloggen) :/


luktar det prutt hos dig just nu?

Svar: Hahahahahahahahha nej XD


Går du på någon aktivitet/tycker du att det e kul?

Svar: Ja, jag går på teater och jag tycker att det e den bästa aktivitet jag har gått på :D 


Vart bor du?

Svar: Stockholm...Du kan kolla ovanför!!! :P


hur mår du just nu?

Svar: jag mår bara bra :D


                         Kan du någon gång lägga upp en bild när du har utsläppt och inte plattat?? :)

                                                                     Svar: ja det kan jag väll :P


                                                   Hoppas ni fick svar på det ni sökte, Kram Samia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0