hihi :D

ja jag vet inte vad jag ska skriva om men iaf ska gör en svarar på frågor skyllt :)

Kommentarer
Postat av: deqa

Du är så taskig du går och tittar på bio med naima.Du sa att vi skulle men skit samma jag har väl ingen äkta vän. Och nu kommer du bortförklara dig elr hur?

2011-09-03 @ 19:39:30
Postat av: Samia

asså deqa vrf e du så taskig jag kan väll kanske gå två gånger elr har du frågat mig!!! nä så vrf säger du att jag ska "bortförklara" mig när jag bara säger sanningen och jag e inte taskig för att jag går med min kusin på bio och jag kan oxå gå med dig och deqa vrf säger du äkta vän och grejer för att jag inte gick på bio med dig!!! och deqa JAG GICK INTE!!! och jag tror inte ens att du vill gå med mig nu efter det du sa och det jag svarar på ;):P

2011-09-03 @ 21:06:36
Postat av: Deqa

Samia du kan väl fråga mig+så sa jag till ayan att du skulle följa med och gick du inte på bio eller? Asså ja det känns som det eftersom du bara aha okej hon skrev det på sin blogg jag kan bortförklara mig med det. Snälla snacka med mig innan. Vad menar du med smileysen?

2011-09-04 @ 15:08:08
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

eehhhh nej deqa jag kunde också gå med dig och deqa vrf e du så taskig asså hör du dig sj elr lyssna "och nu ska du bortförklara dig med det elr" asså deqa gå med ayan då och aa jag trodde att du skulle gå med ayan på bio för att du skrev det på din blogg!!! asså vadå bort förklara du får säga vad du vill...LÅT MIG SÄGA VAD JAG VILL OXÅ!!!!! asså deqa du bråkar med mig för att jag inte gick på bio med dig och + du sa att vi skulle gå på fredag!!! gick vi?? nä så har du frågar mig om vi kan gå en annan dag elr?? nä så fråga sj innan du tror att jag ska gå på en TISDAG!!!!!! och smileyserna gjorde jag för att jag ville se om du var värkligen arg för att jag inte gick på bio med DIG!!!!!

2011-09-04 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0