heeej

förlåt för att jag inte har bloggat men iaf idag så fick jag min data tillbaka så hoppas att jag kommer att blogga mera hihi men iaf idag å¨elevens val så fick vi skära glas och det var jätte kul haha men aa sen så hade jag teater...deqa gick från skolan idag efter engelskan :( aa men vi fick tillbaka so proven idag ooooocccch........(trum virvel) nä jag skoja bara men jag fick C asså det var 26-30 och jag fick 27 :D men aa ha det så bra ;)

Blev faktist nöjd av den här bilden haha men det var för att den ligger ner men mam kan ändå se texten och skuggan typ hihi :D


Kommentarer
Postat av: Deqa

Vad är det där på bilden? :)

2011-10-01 @ 15:19:02
URL: http://mondoblog.se/deqasweet
Postat av: Samia

den är min kameras typ lock för linsen ;)

2011-10-01 @ 19:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0