heeeej :D

ja förlåt att jag inte bloggade efter festen igår men det e för att jag kom hem ganske sent och var jätte trött men iaf haha vill ni vet hur fesen var??

okej vart ska jag börja.. först så gick vi in i huset, sen så tittade på på paranormal acktivity elr hur man nu stavar det haha men iaf aa det vet en skräck film och sen så skrek typ alla hela tiden och det roliga var att det hade precis flyttat in nya grannar under dom och sen så kom dom och sa "ursäkta kan ni vara lite tysta vi har precis flyttat in och vi vill gärna ha lite sömn" haha men sen så kom det någon ännu läskigare på tv:en och alla började skrika igen haha men sen så åt vi korv på pinne :P det var jätte gott hihi och sen så vbar det dags för presenterna och hon fick jätte fina grejer av alla och sen så hade hon typ 1234567888665468e932 nagelack!!!! okej jag överdriver men det var JÄTTE många och sen så skulle vi måla naglarna haha men jhag e typ inte direkt en nagelacks människa så jag gjorde bara smileysar på mina naglar haha :D och sen så tittade vi på en till film  och sen tog vi MASSOR av foton (inte på min mobiul elr min kamera) :( och sen så gick några och aa sen så stannade jag kvar en stund till med 3 andra och sen så pratade vi och sen så aa gick jag hem haha med det var sjukt kul Kram Samia haha ni orkade läsa ni som läste :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0