Dagen

heeej, ja idag så har det vart en dag då det var en vanlig dag haha men iaf ja imorgon e det sätramaran oh oj!!!
jag ska försöka allt jag kan hihi men aa asså man vill ju ha en medalj elr vill man inte det?? XD så klart man vill ;) haha men aa som sagt det var en vanlig dag haha men asså jag typ hatar inlägg utan bilder jag vet jag gör det hela tiden!! asså jag vill sluta med det så aa men asså jag hinner inte men okej vrf tar jag upp det :S ok om igen..idag var det en vanlig dag, dagen började med svenska och sen så aa gick dagen vidare haha men aa deqa och jag skulle göra en sak men det gick inte pågrund av vädret!! DUMMA VÄDER!! haha men nä det gick inte ;( haha :P men aa sen så földe jag med min lillebror på hans träning och sen så aa åt jag och nu sitter jag typ här haha men aa idag så slutade jag 20 i 4 haha jag vet jag skriver mycket utan bilder haha om det ska inte bli en bok så jag slutar här haha har det så bra, Kram Samia<3

P.s min data e fortfarande på lagning så aa kommer inte kunna blogga så ofta längre men aa ska försöka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0