Dagen ;)

ja hej bloggen idag så var jag med mona (en kompis) och halime (en kompis) haha vi hade jätte kul men sen så hände det en sak och vi stannade kvar i skolgården med ayan (en kompis) tills klockan kvart i 4 sen så sa ayan att hon såg min mamma och Elham (min storasyster) åka till skäris sen så ringde jag och frågade om jag fick åka dit med Mona haha jag säger kompis,stster,kompis var jkommer sen hahaha ;) skoja men iaf sen så åkte jag och mona till skärholmen och åt i Mc' Donalds haha sen så gick vi till bibeoteket och satt dära och gjorde läxor sen så kollade vi en sak i Åhleans sen så gick vi hem haha jätte kul dag :D

Kram Samia :P

Kommentarer
Postat av: Tindra

det låter ju kul ;)

2011-09-08 @ 19:59:45
Postat av: Samia

ja, och det var det oxå :)

2011-09-08 @ 20:00:05
Postat av: Tindra

HAHAHAHAHHA

2011-09-08 @ 20:00:20
Postat av: Tindra

HAHAHAHAHHA

2011-09-08 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0