dageliniiii ;)

hej förlårt att jag inte uppdaterat idag men aa har typ vart i skolan och sen hade vi teater och sen så åkte jag med halime tillbaka och typ hon skulle träffa en kompis från örebro, aa och sen så väntade vi tills hon skulle komma och sen så pratade vi lite och sen så var jag tvungen att gå :( men aa nu då har jag bara  kollat igenom  lite bilder från datan... och det väckte gamla minnen från när man var ung och dum haha nä men asså saknar dom tiderna ;) här kommer iaf en bild ;)



ooh saknar verkligen tiderna på dagis!!!


Kommentarer
Postat av: Deqa

Faaaan vad söööööööööööööööööööta!!!!! :D

2011-10-08 @ 19:19:32
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

taack :D

2011-10-09 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0