Samia's lilla frågestund

   



Isabella om frågestund fråga på bara :D:

vad är det du har på dig just nu som överdel?

Svar: Jag har på mig en typ chockrosa adidas kofta :P


           Amonym om frågestund fråga på bara :D:

vart brukar du oftast handla dina kläder ifrån om du bara fick välja 3 afärer?

Svar: då skulle det vara H&m, GinaTricot och BikBok


luna om frågestund fråga på bara :D:

vet du vad luna betyder på spanska?? :D

Svar: haha aa det vet jag...det betyder måne :D



Joanna om frågestund fråga på bara :D:

skulle du vilja dricka en mosad groda med modad tomad och gräddfil och grädde på för 300000 miljoner kronor??

Svar: om du menar bara typ hålla för sin näsa, ha ett glas med vatten brevid och bara stoppa ner bara toppen av en tandpetare så vrf inte ;)


Tindra om frågestund fråga på bara :D:

hur lång är du?? :)

Svar: är ungefär 1,62 cm lång iaf sist jag kollade ;)


 

Tack för frågorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0