One Direction

ee typ en nörd av dom sen 2 oktober 2010 asså dom e ju sååå söta!!!!! Älskar Harry,älskar älskar ÄLSKAAAR!!!!! jag träffade om den 2 oktober 2011 då dom var i sverige asså kolla jag och min storasyster hade planerat att åka och sen så åkte vi och det var typ mer än 1000 människor och det fanns bara 500 armband :O armbanden hade man för att kunna komma in och få autograf och deras aficher och cd men sen så var jag och Elham SIIIIST i hela ledet :O först vare vi först och sen så var vi sist för vi gick ur det :( men sen så när vi kom fram för att hämta armbandet så sa dom att det var slut :O men sen så gick vi iaf till cafe opera och där inne satt dom och alla var där utanför så dom bildade ett led för dom som inte hade armband och dom var inte säkta att vi skulle få träffa dom så det gick typ 50 personer och jag och elham var ändå sist men vi fick träffa dom till slut men fick inga atografer :( men sen så typ började jag skrika och aa och ni har jag träffat dom :D Förlåt var långt Inlägg :/



Kram Samia <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0