Husbybadet :)

åket dit iaf och vet ni vad?? det var första gången jag var där...haha men det var det bästa bad stället jag har gått till om jag ska erkänna asså ni vet vatten ruchelbanorna?? den ena av dom lyste och hade värsta branta backen i den asså vill dit igen...men det var en dålig sak :( hade fixat kamra och allt men sen när vi kom dit så stog den en skylt att man inte fick vidiofilma eller fotografera så blev rätt bisviken men har tagit bilder från googel så ni bara vet...det e inte mina bilder det e kanske andra folks bilder okej??



oj blev en stor bild dåra :S





ser ni den dära röda asså man går in från insidan och sen så åker den hela vägen ut och sen kommer den in igen och ser ni den blåa det var den som lyste haha :)

men det var väll det?? och juste det fanns också hopptorn.


Kommentarer
Postat av: deqa

HAHA,Jah skulle gått dit i somras men det var stängt :/

2011-11-02 @ 09:35:07
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

Haha okej:P

2011-11-02 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0