fast i tunellbanan :O (varning för ganska lång text)

idag vare jag på väg till skärholmen med Mona sen så stannade tunnelbanan av ingen anledning, och sen så pratade någon i typ microfonen och sa "det har hänt något vagn problem och problemet är löst om kort" sen så sa dom "vi kommer släcka 50% av belysningen" sen så släckte dom och sen alla blev tysta asså jag lovar det var som en skräck film :O sen så sa dom "vi kommer att åka mot säta" och sen så åkte vi framot istället mot skärholmen :S asså vi var där i ungefär 20-30 min, men aa sen så skulle mona köpa pizza och sen gå hem men så åt vi pomes istället :) men aa ha det så bra idag :D Kram Samia<33



Kommentarer
Postat av: Deqa

Ohh vad läskigt! Men jag ville va med! Har alltid velat va med när det händer något med tunnelbanan. ;(

2011-11-29 @ 20:14:42
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

haha men du var ju med i typ 2:an när det hännde samma sak kommer du ihåg när vi var påväg hen till hayat för att titta på high school musikal? haha när du fick typ flipp du bara vi kommer att döööö sen det var två tjejer som sa awww vad gullig!! kommer du inte ihåg? :)

2011-11-29 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0