dagen

var idag först i mosken och sen så gick vi till hearon city haha träffade jätte många Mona,Naima,Kardelen,Samsam,Jasmin,Mahad,Mubarak och jätte många fler :) det var en kul dag :P haha men aa sen så åt vi och ja..nu så e jag hemma. kom hem för typ 30min sen haha men aa  nu ska jag vara lite inne på datorn och sen så e det ju söndag idag också, sista dagen av höstlovet :( men börjar iaf 9:05 imorgon :)
Juste plattade ocjh lockade håret idag också, blev faktist nöjd men aa hoppas det håller tillimorgon dåra :P haha men iaf det här e sista inlägget för idag så passar på med att säga Godnatt <33 Kram Samia <33 


Kommentarer
Postat av: Deqa

Hej sötnos :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg:

http://deqasweet.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-d.html#comment

Fin blogg förresten.^^

2011-11-08 @ 16:41:24
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

ee redan meed och taack din blogg e fin finare ;) <333

2011-11-11 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0