Dagen

ja, idag var det typ en vanlig skoldag vi hade so förhör och det gick bra men sen när vi kom tillbaka till våra andra förhör gick det inte så bra asså tillbaka till dom gamla förhören :P men aja nu så har jag precis ätit middag och aa sista lekitionen var matte ochdetvar suuper men aa stannade kvar med Mona i skolan för en grej och sen så var det ju bara att gå heeeem, ja..vet inte vad jag ska skriva om så kommer kanske en dagens låt i nästa inlägg :) Statestiken hööjs jätte mycket nu!!!! WOOOOWW

 

haha kolla från typ 1 till 55 vad kommer senare?? :P

Kram Samia :P


Kommentarer
Postat av: Deqa

Jag ber dig snälla ge mi lite ? :) Vi gör ett länkbyte ? :D

2011-11-30 @ 22:18:25
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

haha okej jag länkar dig nu och sen så länkar du mig när du ser mitt inlägg okej?? ;)

2011-12-01 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0