mmmmm....

hej alla blogg läsare idag så har min bästa kompis sagt att hon ska byta skola. blev sådar av det och aa..hon trodde att jag sa att jag skulle komma tillbaka men det skulle jag inte jag skulle hem centrum vägen men gick till skärholmen. aaa fick höra att hon hade skrivit det i hennes blogg så här får ni också höra det men aja...men känns ganska sur nu över att haft sett vad hon sa och ja som hon sa

halime,mona,ilke och miyase ni har en stor plats i mitt hjärta kommer aldrig att glömma er :)



Kommentarer
Postat av: Deqa

Samia , jag ringde dej skiit många gånger och du svarade inte , och jag hörde inte dejj när du när du sa: ska du bara stå här i det skiit kalla vädret, och jag kan väl skriva det här i min blogg om jag vill för jag skriver det som händer på dagen och om mitt liv, Och jag skrev: TA INTE ILLA UPP! och jag skoja med det där om skolan det är inte säkert och om jag skulle byta skulle jag inte byta på grund av dig , Och ja skoja med det där i min blogg att min kompis blev skiit arg när hon fick höra det :)och vrf blev du sur för lixom? jag skrev bara hur jag kände mej och att ja kände mej mobbad ,

2011-05-28 @ 18:20:58
Postat av: samia

oj hehe såg inte att du ringde :) förlåt att du inte hörde elr att aa men förlåt men ska du byta skola?? men deqa om du vill så...aa. :) förlåt :)

2011-05-28 @ 22:30:16
Postat av: samia

oj hehe såg inte att du ringde :) förlåt att du inte hörde elr att aa men förlåt men ska du byta skola?? men deqa om du vill så...aa. :) förlåt :)

2011-05-28 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0