Never say Never!!!

hej allihoppa idag var det den bästa filmen jag någonsin har sett och vet ni vad det var en man som jobbade där och sa att han skulle dela ut cd skivor och sen så sa han stol nr 191 och så gick det fram en tjej och tog skivan och sen så sa han stol nr 350 och det var JAG!!!!!! men det var en dålig sak...jag hade redan skivanoch hade köpt den. men so tur var så var filmen jätte jätte bra och jag vill se den igen och det vra typ 500 tjejer där som skkrek för varje gång hans ansikte kom fram!!! men såklart gjorde jag också det!!!!!!! yey ^^ jag älskar justin bieber i love him whit all my heart!!!

 i love u JB!!!!! titta var sööööööt love ya!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag såg också den och den vara as bra <333

2011-03-26 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0