hehe!

jag har så tråkigt. vet inte vad jag ska säga med aja idag så har vart hemma hos min kompis och vi var inne på en spel hemsida. ja men sen så gick jag hem och jag har två små grannar asså små barn som gillar att vara ute med mig och dom frågar mig helatiden om jag har godis och idag så hade jag det och såg inte dom komma springade mot mig för jag pratade med min kusin i telefon och sen så sa dom "HAR DU GODIS, HAR DÚ GODIS" och när jag såg dom så hade jag stoppat in hela godisen i munnen och jag sa " Neeej " och lät som en gris. och sen så sa dom "men vad har du i munnen??" och jag sa "ehm,ehm??" och gick där ifrån. men aja nu är det bara 3 dagar kvar tills never say never kommer ut yeeeeeeey!!!! ^^



awww så söööööt!!!!

????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0