vad var det jag sa??

haha vad var det jag sa?? sa ju att jag skulle ha dålig updatering! ;D men iaf så idag så har jag vart på promenad och kollat runt här i kenya vi såg en höna och min lillebror bara kolla och jag kollade upp och sa och en fjärill som ska bli en fjäril sen han bara nej hönan sen jag bara OJ KOLLA EN HÖNA och han sa vad var det jag sa?? och ingen brydde sig som om det var normalt att hönor gick runt sen så min farbror sa "welcome to Africa" hahahahahahhahah men iaf så för 2 elr 3 dagar sen så var jag på bio och alla typ klappade när något bra hände hahaha och dom skrek typ "no,no you're dummer när det typ blev något fel elr aa men det var kul aa juste jag glömde säga vad filmen hette haha orkade inte skriva in det någonstans så... men aja ska komma till saken :) den hette Green lantern, Det var typ en super hjälte film och den var super duper mega BRA men aja Natti Natti :) ska inte sova nu men tror att jag kommer att glömma att säga det sen så Natti Natti :)





Kommentarer
Postat av: Deqa

Hahah !! samia no,no youre dummer XD

2011-07-08 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0