till den bästa!!!

P.s Det hände något konstigt med texten men ni kan göra det blått elr vad det nu heter haha men hur ska nu kunna se det här?? ;S

Till dig Deqa, Du e den mest bästa människan i hela jorden asså du e den roligaste,bästa,söta människan man kan ha och du e den som e öppen för alla du e den som kan vara där när man behöver en du e den som man kan göra allt med.kommer du ihåg valet i sverige när vi tog mest knappnålar av alla det var jätte kul och te.x när du tappade dun sko från fritt fall i grönan och när vi tittade på grown ups till sammans asså ser du man kan göra allt med dig dom som e vän med dig e den lyckligaste människa i världen asså du e bara den bästa från dagis tills nu och du vet när vi bråkade om gungan i dagis när du var ny haha aa då så låste anika in oss i ett rum för att reda ut vårat bråk och vi började gråta och sen den dagen har vi vart bästisar och jag hoppas att inget kommer att komma imellan oss vi har hållt hopp i vårt och tort och jag hoppas att vi kommer att leva klart vårat liv tillsammans asså du ska vet ahur mycket du betyder för mig och du e oxå som en sysster för mig. i din blogg ( http://deqasweet.blogg.se/ ) så frågade du om vi kunde gå till ung08 tillsammans och svaret e......Såklart!!! en bild på den bästa!!



Så sööööt!!!!

P.S hon läser min blogg 24/7 haha


Kommentarer
Postat av: deqa

Naaaw!!! <3 älskar dig! 4 evah!

2011-07-27 @ 16:23:19
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0