Saknar alla och sverige!!!! :(

Saaaaaaaaaaaaknar sverige skjukt mycket vill tillbaka jag saknar deqa,ilke,miyase,mona,halime,naima....asså jag saknar bara allllla jag blir galen jag vet inte vad jag missar i sverige vill hem ohhhhhhh :( det e bara 22 dagar kvar!!! jag säger bara det e evigheter!!!!!! jag vill träffa alla igen och när jag kommer tillbaka e det bara 11 dagar kvar tills Skolan börjar men jag saknar skolan vet inte vrf jag vill träffa alla!!!!!!!! dom dära 11 dagarna ska jag leva livet haha asså jag menar jag ska jag vet inte vad jag ska göra har så många planderde saker haha nästa sommar vill jag inte resa bort kom ihåg att jag sa det!!!!!!! ;)

Minnen:



har många fler men jagkan inte ladda upp bilder nu det går inte jag hade bilderna i datan så dom här gick :)


Kommentarer
Postat av: deqa

Jag saknar dig oxå! men samia kolla in min nya blogg : http://deqasweet.blogg.se , Har fixat en Header :)



2011-07-20 @ 23:55:28
Postat av: Samia

jag kollade den var jätte fin saknar dig meeed sjukt mycke ^^

2011-07-24 @ 22:21:58
Postat av: deqa

<3 <3 <3 hoppas du kommer snart! sitter här och räknar ner dagarna! XP

2011-07-25 @ 10:45:31
Postat av: samia

haha gör du?? sammahär jag länktar så mycket till sverige!!! :P<3 <3

2011-07-25 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0