Godmorgon!! ;)

godmorgon elr e det försent att säga det?? jag tror att det e för sent men iaf har inte gjort så mycket just nu och tror inte heller att ni har gjort det haha jag sitter alf bara här och länktar länktar och LÄNKTAR till sverige haha men iaf så e det bara 17 dagar kvar jippi haha men iaf så kommer vi att vara 5 dagar här i ramadan asså i mombasa, och 5 dagar i nairobi haha men aa länktar till nairobi för att det kommer att vara mindre dagar kvar tills vi reser tillbaka, men iaf så tror jag inte att jag har lagt upp bilder på hotelet men det är för att jag var så dum att jag glömde ta med mig USBn till min mobil så jag kan inte ladda upp bilder haha men jag måste tyvärr gå nu så jag kan inte lägga upp bilder just nu hha men njut av inlägget <3 <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0