Asså ohhh, och idag!!!!! :P

Asså ohhh jag kommer bli galen jag vill till sverige jag missar så mycket!!!!! men aja idag så var vi på något ställe där det hade typ varit krig och husen efter var kvar det var typ bombade saker men det var ändå fint haha skulle ni vilja se bilder??? såklart tror jag, och här kommer bilder men innan det så idag så smakde jag sockerör asså dom långa pinnarna som pandor äter haha det var faktist gott men jag tog tyvärr inget kort på dom men jag hoppas att jag kommer att äta dom igen och ta kort haha hehe hihi...vad tråkig jag ee men aja njut av bilderna!!
 
haha någon hade typ bröllop på ett museum haha men jag tycker att det ändå blev fint ^^

 
ejjju asså någon typ död människa hittad efter kriget åååå men aja nästa bild :S
P.S vänd era huvuden haha ;)






haha vi såg en kameljont elr vad den nu heter haha men aja ha det så bra och juste jag köpte också ett album till mina fotan som jag tar haha tyckte faktist om den och just nu kan jag inte lägga upp den just nu haha men den kommer kanske upp i ett annat inlägg haha men ha det så bra och godnatt till er som ska sova elr något och en gång till jag blir galen jag vill inte resa bort nästa år!!!!!! :( men aja hoppas tiden går fort!!!!!!! haha folk vill ju inte det men vill ni veta vem som vill det just nu?? aa juste JAAAAAAAAG!!! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0