vrf måste alltid rubriken fyllas i??

ja, vad gör ni?? själv sitter jag och mumsar i mig tresor haha...ockej det där låter inte ens som jag "mumsar i mig tresor" men aa iaf har nyss tränat på so förhör saken tills imorgon man ska typ kunna 16 länder,huvudstäder och vart dom ligger på kartan utan till :O nu när jag skriver det så tycker jag att jag ska träna mer...oohhh förlåt att jag e så tråkig men jag e det, visste e jag det? men okej strunt men aa, Kram



okej, jag vet JÄTTE FUUUL bild men det e iaf en ;) hatar den men visar den hur dum får man va??? men aa titta inte på den...JAG SA TITTA INTE PÅ DEN  okej jag tror att ni fattar men ni kommer att titta igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0