var i skärholmen

jupp kom hem för typ 30min sen, skulle köpa nya skor men det fanns inga fina skor :( blev super suur :/ hittade typ ett par men dom såg konstiga ut på mig :( men ska kolla imorgon, någon annan stans men sitter och tränar på tyska verb eller så för har förhör imorgon :O men så håller jag på att skriva en forsättning på svenska saken, asså vi ska skriva en bokrapport och redovisa den :/ märkte att det var många ledsna eller sura smileysar så du kommer det en glad :D haha man ska forsätta nu :)
jag vet la upp den här bilden för några dagar sen men jag e typ KÄÄÄÄR i den, min bästa bild just nu iaf :)

Kommentarer
Postat av: tindra

fin bild :D

2011-12-23 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0