stool

blev nyss klar med stolen asså jag vill aldrig mer bygga en stol eller så igeen, det var inte så svårt men det var suuuuuper svårt att försöka göra så att ryggstödet faller ner asså och sen så åker det upp igen när man inte lutar sig, haha okej jag blev inte klar nyss jag blev klar för typ 1 timmer sen haha men blev rätt så nöjd, skön e den också haha sitter på den just nu, men iaf på den hära 1 timmen så hann jag äta maat, hihi med två aa:n för att jag e en tjockis ;) men sen så hjälpte jag min lillebror att ställa in kläderna i garderoben :)



HAHA jag e såhär super stolt att jag har kunnat bygga en stol sak haha men ville bara visa kom inte på någon annan bild att visa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0