kommit heem :)

kom hem nyss, har väääärsta huvudvärken :( oooh vill spppyyyyy men det var suuuper kuul idag, träffade nya människor och aa det var typ en ledig dag fast kuuul idag :D haha imorgon ska jag dit igen :D längtar redan nuuuu :D det e typ ett ställa man ska lära sig fast dom har gjort om så att man lek-lär haha man lär sig genom lekar, dom har kommit på värsta grejerna man ska göra kolla ;)
Imorgon - gå hem till någon av personalen
fredag - bowling
lördag - skridskor

söndag - lära sig på det roliga sättet ;)
måndag - lära sig
tisdag - cyberlink eller vad det nu heter :P
onsdag - bio
torsdag - akvarium musee
och dom andra dagarna vet jag inte men det e en dag då man ska övernatta men jag tror inte att jag kommer att få ;)
asså tro inte att jag ska gå alla dagarna!!!! :O

men aa det var väll det jag sa ju att jag har värsta huvudvärken så ska nog bra ligga i sängen och sätta på en film som jag såg att vi hade hemma men inte har sätt en ;)
Har inga bilder från dagen, man var ju ny och inte bara vill ta fram en kamera så här haha :)
HAHA juste dom hade världens bästa humor!!!!!!!!! XD
inte en sån här humor fast myyyyyyyyycket roligare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0