ja jag vet seeent

haha jag vaknade nyss, haha kolla tiden jag vet men har något att skylla på, jag somnade typ kvart över 3 igår så jag var värkligen trött och att jag vaknade klocklan 11 men jag somnade om för hade världens bästa dröm :D som jag har glömt nu haha men iaf idag så ska vi gå hem till en av personalen i rynkeby hahah super kuul ju, vi kommer titta på skräck film och göra såna grejer men det slutar klockan 9 så kommer typ blogga vid 10 tiden
hahaha har ni märkt att när jag bloggar och ska skriva vilken tid det e så skriver jag typ 11 istället för 11:00 haha men det e för att jag inte orkar ;)
tror nog att jag ska klä på mig för att vara klar klockan 2 och sen vada där 3 det tar ju 1 timme att åka dit :) så aa :)
juste kanske mobilbloggar idag om jag orkar för det kommer säkert vara lika kul som igår ;)
Gooodmorgon om man kan säga det nuu?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0