göras

heeej och godmorgon om man kan säga det nu...vad ska ni göra idag?? själv så ska jag vara hemma hos mona och baka och kolla på film...haha det blur smurfarna ville kolla på den förut men jag har ju inte den men mona har den, synd att deqa inte e här hon e ju hos hennen kusiner ända fram tills imorgon :/ men aa hoppas dagen blir kum kommer ta massor av bilder så att ni kan få typ se hur det var ;) men ska till mona klockan 1 eller jag ska vara där ett haha hon hör allt jag skriver för pratar med henne på telefonen hihi, men ska fixa mig nu ni får ett inlägg snart när jag e klar ;)
haha typ 3:dje gången jag lägger upp den här bilden men jag ÄÄÄÄÄLLLLSSSSSKKKKKAAAAR!!!!!!!!!!! deeeeeeeen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0