dagen

föörlåt att jag inte har bloggat så mycket nu för tiden :( ska verkiligen börja bloggar mer, anledningen att jag inte bloggade idag tills nu  e för att jag hade typ över tid eller inte direkt över tid men vi jobbade över idag för det var sista gången för den här terminen :/ men aa ska blogga mer efter jag tittat på idol...det e final idag :D vem hejar ni på själv hejar jag på Amanda...eller jag vet inte direkt för jag hejar också på robin men hoppas att amanda vinner för det e typ helatiden killar som vinner  men aja vill inte missa något så ska kolla om tv:en fungerar, asså min tv:e typ hakkig på tv4 men inta på alla andra kanlaler konstigt va men aa om den hakkar så ska jag fixa den innan det börjar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0