oj hehe :O

oj då jag glömde att jag sa att jag skulle blogga mer när jag kommer tillbaka men haha så ni bara vet så lever jag :D haha men jag har inte andvänt min kamera så mycket i sverige och aa så jag kommer kanske inte lägga upp så många bilder haha men iaf skolan har börjat och aa jag har fult upp och haha nägra dagar har gått och vi har redan fått 2-3 läxor :S hihi men iaf ska kanske till liljeholmen och t-centralen på lördag med dom BÄSTA...Deqa och miyase och kanske bara kanske ilke :D hoppas att jag får...har inte ens frågat men hoppas jag får och att dom får :D vet inte vrf men aja ska läsa klart e bra bok (vet inte vad den heter, orkar inte kolla men den e bra :D) ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0