lilljeholmen med tjejerna :D

hihi hej alla blogfg läsare idag så var jag deqa och miyase i liljeholmen ;) det var kul haha men ilke kunnde tyvärr inte komma :( men iaf när vi kom tillbaka så satt vi oss på en bänk i sätra, vi började prata om Chris Medina och sen efter typ 2min så kom deqas lillasyster och sa MEDINA E I SÄTRADAL OCH SJUNGER!!!! deqa,jag och miyase bara SÄG PÅ GUD!!!AAAAAAAH!!!!! sen vi började springa från igenstans och sen vi vände oss om och sa "du ljuger" sen vi ser henne och en anna tjej skratta ihäl sig :D hahah och sen så började vi skratta hhihihihi men det konstiga va att hur kunde hon veta att vi pratade om honom!!!? HAHA det var kul idag och juste vi åt i galna glassen det var jätte gott haha men iaf ha det så bra alla mina kära blogg läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0