heeej :D

heeej, kära medmänniskor....-.- skoja bara :D haha men haha idag så har den vart en vanlig skoldag förutom att jag började kl 5 i 9 haha men dom som hade franksa började kl 5 över 8 :DD haha jag har tyska så det var väll tur ;) men aja imorgon ska jag kanske bara kanske kanske till ochmed 40% åka till liljeholmen med miyase och deqa...och kanske ilke om hon får ;) hihi men iaf skol maten var god hah jag vet jag e sjuk tänker på skolmat hela tiden i skolan för att det e kul där man typ pratar om massor av grejer :P jag e en tjookis!!! ;) men aa ska typ sätta på en film haha gillar att kolla på film på kvällen det e typ bara skönt men iaf så ha det så BÄST?? elr kan man säga så ok ok ha det så bra då :D

P.s Ska börja blogga mer :D (om jag kan eller hinner...hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0